Op weg naar huis - Reisverslag uit Sawyers Valley, Australië van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu Op weg naar huis - Reisverslag uit Sawyers Valley, Australië van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu

Op weg naar huis

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Anco Post

24 Maart 2016 | Australië, Sawyers Valley

Het is alweer een tijdje geleden dat we hier iets geplaatst hebben, het meeste ging via Facebook. Inmiddels zitten we op het vliegveld te wachten op onze vlucht naar Singapore en daarna naar Amsterdam. Wat hebben we allemaal gedaan sinds ons vorige verslag? Nou, een wijnproeverij in Margaret River onder andere. Maar ook fantastisch gefietst tussen de wijngaarden door, over een oude spoordijk, langs de oceaan en langs boomgaarden en bush. Heuvel op, heuvel af, vooral in het binnenland tussen Donnybrook en Collie. Pittig, maar ontzettend mooi.
In Mandurah hebben we twee nachten bij Brigitte geslapen, die ons zo lief in huis nam toen er geen camping meer bleek te zijn in Preston Beach. Dat was erg gezellig. Met z'n 3-en zijn we naar het jaarlijkse crabfest in Mandurah geweest. En daar voor het eerst in mijn leven krab gegeten. Lekker!
Ook hebben we in Fremantle weer overnacht bij Mal en Lynn, waar we onze eerste nachten ook hebben doorgebracht. Was ook weer erg leuk.
Gisteren zijn we via een toeristische route langs de Swan River naar een hotel vlak bij het vliegveld gefietsts en vanmorgen het laatste stukje naar het vliegveld. Was nog even zoeken om er echt te komen door alle snelwegen die erom liggen, maar het is gelukt;-). Anco heeft net de fietsten weer reisklaar gemaakt en zo gaan we inchecken. Nu maar hopen dat we niet te veel bagage bij ons hebben.....

• 24 Maart 2016 - 14:38

Gisela Weemaes:

Hoi Ellen en Anco,,
    Een hele voorspoedige reis en welkom thuis na jullie fantastische reis
    groetjes gisela

• 24 Maart 2016 - 14:39

Gisela Weemaes:

Hallo ellen en anco

Een voorspoedige reis en welkom thuis na jullie fantastische reis