Rust - Reisverslag uit Orere Point, Nieuw Zeeland van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu Rust - Reisverslag uit Orere Point, Nieuw Zeeland van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu

Rust

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Anco Post

26 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Orere Point

Vanuit Matamata de langste dagafstand tot nu toe gefietst. 96km! Meewind en slechts 4km klimmetjes hielpen natuurlijk wel. Overnacht in Miranda. Voor de laatste keer gekampeerd. We zitten nu namelijk 2 dagen in een cabin op een camping in Orere Point slechts 37km verder. We vonden dat we onszelf best wel een keer mochten verwennen zo aan het einde van deze fietsvakantie. Woensdag nog ergens tussen de 50 en 60km fietsen naar het hotel vlakbij de luchthaven.
Wat een fantastische vakantie hebben we gehad! Heel veel gezien en gedaan. Met elkaar nog geen 4 uur regen gehad en gemiddelde temperaturen van rond de 25 graden. Oh ja, maar 1 lekke band tijdens de in totaal 1400km die we hebben gefietst.
Wat een perfecte manier om een land te zien. We zouden er weken mee door kunnen gaan. De volgende keer een ander deel van NZ dan maar.
Op naar de winter.......... :-(

• 26 Februari 2013 - 18:14

Pa En Ma:

Nog erven een teken van leven we hebben weer genoten van jullie vakantie verslag ja jongelui het is haast weer voorbij maar jullie kunnen terug zien op een pracht vakantie Heel veel gezien en prachtig weer ik zou er haast ook zin in krijgen Maar ik laat het wel aan jullie over Misschien wel over een jaar of vijf of zesGeniet nu nog even.,En dan fiets uit elkaar en dan op naar het vliegtuig En we hopen op een goeden reis terug EN dan gaan wei wel weer genieten van jullie verhalen TOT een maart Gr. Van PaenMa

• 27 Februari 2013 - 16:07

Gisela:

Hoi Ellen en Anco,

Wat hebben jullie een fijne vakantie. Mooi land, mooi weer, lekker eten en genieten en rusten. Ik wens jullie veel sterkte met inpakken van de bagage en alles wat erbij hoort.
    Hier in Nederland is het boven nul dat valt wel weer een beetje mee voor jullie als je terugbent.
    Een hele goede reis en een goede thuiskomst. Groetjes gisela

• 01 Maart 2013 - 16:08

Dimar:

Wat hebben jullie een fantastische vakantie gehad. Ik vind het wel heel jammer dat jullie met die verslagen gaan stoppen, dus ik stel voor om nog een maandje bij te boeken. Dan kunnen we doorgaan met lezen en jullie volgen.

Tot over een maand,

Dimar

Ellen en Anco Post

Na in Europa te hebben gefietst, Italië, Engeland, Oostenrijk en Duitsland vonden we het tijd worden onze grenzen eens verder te verleggen. 2013 wordt het jaar dat we naar Nieuw Zeeland gaan! Op 24 januari vertrekken we. Op dit blog proberen we onze belevenissen met jullie te delen.

Actief sinds 12 Jan. 2013