Jail - Reisverslag uit East Fremantle, Australië van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu Jail - Reisverslag uit East Fremantle, Australië van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu

Jail

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Anco Post

01 Maart 2016 | Australië, East Fremantle

Omdat onze B&B de komende nacht bezet is, moeten we voor 1 nacht een ander onderkomen zoeken. Morgen kunnen we weer in het B&B. Hopelijk is de fiets a.s. dinsdag klaar zodat onze fietsvakantie eindelijk kan starten.
We zitten nu in een JEUGDherberg! Tsja. Je bent nog jong, dus waarom niet.......
De locatie is ook wel bijzonder. Ellen Post en ik delen een cel in een voormalige vrouwengevangenis! Nee echt agent, we hebben echt niets gedaan!
Nu Fremantle verder verkennen. Een leuke stad met veel barretjes en restaurantjes. Ik denk dat we het wel overleven. Hoewel we niet kunnen wachten tot de fiets klaar is, kunnen we ons slechtere plekken voorstellen om te moeten wachten. We zien wel of we dinsdag op pad kunnen.

Verslag uit: Australië, East Fremantle

Ellen en Anco Post

Na in Europa te hebben gefietst, Italië, Engeland, Oostenrijk en Duitsland vonden we het tijd worden onze grenzen eens verder te verleggen. 2013 wordt het jaar dat we naar Nieuw Zeeland gaan! Op 24 januari vertrekken we. Op dit blog proberen we onze belevenissen met jullie te delen.

Actief sinds 12 Jan. 2013