Fietsvakantie? - Reisverslag uit East Fremantle, Australië van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu Fietsvakantie? - Reisverslag uit East Fremantle, Australië van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu

Fietsvakantie?

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Anco Post

01 Maart 2016 | Australië, East Fremantle

Net bericht van de bikeshop. De riem gaat nog 2 dagen duren. Het ding moet uit Melbourne komen.....
We gaan dus niet door naar start, maar terug naar de gevangenis. Maar weer een cel geboekt voor 2 nachten. Voor morgen een ticket naar Rottnest Island geboekt. Daar huren we fietsen om het eiland te gaan verkennen. We hadden ons de start van de vakantie anders voorgesteld, maar het kan beroerder......
We vermaken ons uitstekend, maar hebben wel erg veel zin om op de fiets te stappen. Rotnest Island stond al op onze verlanglijst, dus gaat eigenlijk alles (bijna) volgens plan. En de zomer is hier fantastisch! Temperaturen rond de 30 graden. Heerlijk buiten leven dus. Wordt vervolgd.

• 01 Maart 2016 - 12:40

Marloes:

Balen van de tandriem. Maar al het andere klinkt zo fijn! De warmte, het buiten leven. Maak er maar het beste van!

Verslag uit: Australië, East Fremantle

Ellen en Anco Post

Na in Europa te hebben gefietst, Italië, Engeland, Oostenrijk en Duitsland vonden we het tijd worden onze grenzen eens verder te verleggen. 2013 wordt het jaar dat we naar Nieuw Zeeland gaan! Op 24 januari vertrekken we. Op dit blog proberen we onze belevenissen met jullie te delen.

Actief sinds 12 Jan. 2013