Weer op reis - Reisverslag uit Baambrugge, Nederland van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu Weer op reis - Reisverslag uit Baambrugge, Nederland van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu

Weer op reis

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Anco Post

24 Februari 2016 | Nederland, Baambrugge

Morgenochtend is het zover, dan vertrekken we naar Australie. Om precies te zijn:Zuidwest Australie en gaan daar 4 weken fietsen!
Zoals gewoonlijk bij dit soort vakanties zijn we lichtelijk zenuwachtig, maar dat hoort er blijkbaar bij ;-)
Bij aankomst is het daar iets warmer dan hier: 37 graden..... Hoe voelt dat ook al weer? We blijven eerst twee nachten in Fremantle om een beetje te acclimatiseren en daarna stappen op de fiets richting het zuiden. Het schijnt na het weekend ietsje koeler te worden, dus dat is wel fijn met fietsen.
Tot snel! (als we tenminste wifi her en der hebben)

• 25 Februari 2016 - 06:57

Gea Regelink:

Ellen en Anco,
    Een goede reis, geniet ook daarvan en veel succes bij de eerste fietstochten. Leuk om jullie "sterke" verhalen weer te kunnen lezen!
    Groetjes Henk en Gea

• 27 Februari 2016 - 08:40

Marloes:

Ha Ellen en Anco! Wat balen van die tandriem!!! Hopelijk wordt het snel opgelost zodat jullie aan de zwerftocht kunnen beginnen. Maar voor zo lang het duurt, een extra biertje in de zon en samen genieten van de rust. XXX

Verslag uit: Nederland, Baambrugge

Ellen en Anco Post

Na in Europa te hebben gefietst, Italië, Engeland, Oostenrijk en Duitsland vonden we het tijd worden onze grenzen eens verder te verleggen. 2013 wordt het jaar dat we naar Nieuw Zeeland gaan! Op 24 januari vertrekken we. Op dit blog proberen we onze belevenissen met jullie te delen.

Actief sinds 12 Jan. 2013