First Aussi bug! - Reisverslag uit East Fremantle, Australië van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu First Aussi bug! - Reisverslag uit East Fremantle, Australië van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu

First Aussi bug!

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Anco Post

27 Februari 2016 | Australië, East Fremantle

Na een vlot verlopen vlucht onze fietsen in elkaar gezet en het eerste probleempje opgelost. Ellen had een lekke voorband. Na 2 km op weg te zijn kregen we een ietwat groter probleem. De tandriem van Ellen brak. Onze fietsen hebben een tandriem i.p.v. een ketting.
Dan maar met de taxi naar de B&B. Een erg leuk, voor Aussi begrippen, oud huis. En erg aardige mensen. Toch wel nerveus hoe we die riem gaan oplossen, prima geslapen. Vandaag diverse fietsenwinkel gebeld. Gelukkig kennen ze hier het riemsysteem. Maar niemand heeft voorraad. Een fietsenwinkel niet ver van ons kan de riem maandag bestellen en hoopt hem dinsdag in huis te hebben. Wachten dus. Nu nog wel op zoek naar een slaapplaats voor de 2 ongeplande nachten want onze B&B is na ons bezet. We zullen zien. Wordt vervolgt.....

• 27 Februari 2016 - 11:13

Kees En Teuny:

Wauw, daar is toch een kleine kink in de kabel!!!
    Maar jullie zullen vast een paar leuke dagen daar hebben, en dan hopen dat jullie dinsdag de reis kunnen aanvangen!
    Good luck lieve gr uit Loenersloot

• 28 Februari 2016 - 19:47

Joost:

Hoi Anco en Ellen.
    Succes met het zoeken naar de juiste onderdelen. Het is te makkelijk jullie een hart onder de riem te steken.Hopelijk kunnen jullie snel op pad.
    Groeten, Joost

• 29 Februari 2016 - 10:51

De Bosjes Baambrugge:

Heerlijk zo`n fietsavontuur. Leuk dat we afstand mee mogen genieten. Wij zijn benieuwd naar de plaatsjes van Perth en omgeving. Veel fietsplezier toegewenst. gr Nico

Verslag uit: Australië, East Fremantle

Ellen en Anco Post

Na in Europa te hebben gefietst, Italië, Engeland, Oostenrijk en Duitsland vonden we het tijd worden onze grenzen eens verder te verleggen. 2013 wordt het jaar dat we naar Nieuw Zeeland gaan! Op 24 januari vertrekken we. Op dit blog proberen we onze belevenissen met jullie te delen.

Actief sinds 12 Jan. 2013