Tussenstop Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu Tussenstop Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu

Tussenstop Singapore

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Anco Post

25 Januari 2013 | Singapore, Singapore

Even kunnen wandelen! Het vliegtuig uit en nu wachten op de verbindingsvlucht naar Auckland.
Het eerste stuk perfect verlopen. Beetje turbulentie, maar geluukig had Ellen haar boekje over vliegangst goed verwerkt en kon het dus prima handelen.
Oh ja, was het winter in Nederland? Hier in Singapore is het om 7 uur in de ochtend al 25 graden en redelijk plakzakkerig benauwd.
Het is maar een kort verslagje, maar 12uur in een vliegtuig is nou niet bepaald de sensatie van je leven.
Tot het volgende blog!

• 27 Januari 2013 - 16:40

Henk Veen:

de winter is voorbij vandaag 6 graden en regen nu 16.00 droog morgen stormpje tot eind van de week vorstvrij.

Ik hoop dat jullie mooi weer hebben in australie queensland heeft de tropischre storm oswald huisgehouden met meer dan 50 centimeter regen in 30 min. Dat is veel water.

veel plezier

Henk

Ellen en Anco Post

Na in Europa te hebben gefietst, Italië, Engeland, Oostenrijk en Duitsland vonden we het tijd worden onze grenzen eens verder te verleggen. 2013 wordt het jaar dat we naar Nieuw Zeeland gaan! Op 24 januari vertrekken we. Op dit blog proberen we onze belevenissen met jullie te delen.

Actief sinds 12 Jan. 2013