Jarig - Reisverslag uit Waipu Cove, Nieuw Zeeland van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu Jarig - Reisverslag uit Waipu Cove, Nieuw Zeeland van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu

Jarig

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Anco Post

14 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Waipu Cove

Even een kort berichtje om iedereen te bedanken voor de felicitaties voor mijn verjaardag.
Leuk om ook even te melden dat het bij jullie sneeuwt.
Sneeuw? Wat was dat ook alweer? Dat was toch dat witte spul wat uiteindelijk verandert in van die vieze drab?
Geen last van hier! Goh, wat lijkt een winter ver weg zo aan het strand bij 25 graden. Zal wel wennen worden bij terugkomst. Gelukkig nog 2 weken te gaan.
Nogmaals bedankt voor de felicitaties. Groeten, Ellen en Anco

• 14 Februari 2013 - 10:21

Gisela:

Hallo Ellen en Anco,

Weer volop de reisverslagen gelezen. Wat mooi. Anco gefeliciteerd met je
    verjaardag. Hier wordt 14 februari van de namiddag ijzel en sneeuw verwacht.
    De zon en het voorjaar komt eraan zeggen ze. Wachten maar.

groetjes gisela

• 14 Februari 2013 - 13:23

Aafje:

Hallo jarige....

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Op reis gaan om niet te hoeven trakteren gaat wel erg ver (net als de reis) maar we kunnen je evengoed bereiken zo.
    Neem alletwee maar een koud biertje op je verjaardag, wij toosten wel met warme chocolade.
    Nog veel plezier en tot over..een hele tijd.
    PROOST !
    groetjes van Hanneke, Ina en Aafje.

p/s Wij eten rode kool vanavond !!!!!

• 14 Februari 2013 - 21:08

Henk Veen:

Anco van harte gefeliciteerd, ook van de jongelui van de jury, en rustig blijven trappen er komt altijd een top. O ja zojuist heeft ajax met 2-0 gewonnen van steau moest ik je vertellen van Arie.

m vr gr

henk

• 14 Februari 2013 - 21:20

Joost:

LANG ZAL HIJ LEVEN in de zon.......
    Vanuit een besneeuwd, bevroren, beijzeld en grauw Holland een fijne verjaardag gewenst. Gelukkig hebben wij nog stamppot, spruiten, erwtensoep en chocolade melk. Wat eten jullie?
    groeten Rik en Joost

• 14 Februari 2013 - 22:55

Ruud:

hè Anco van uit het Zuiden van het Land, nog van harte voor je verjaardag
    Ok wel een beetje laat maar wel van harte. Nu had ik je eigenlijk willen vragen wat je gekregen hebt . ik was aan het denken aan een ..... fiets.
    Maar helaas alle foto's leveren geen bewijs op.
    nog veel plezier

Ruud

• 15 Februari 2013 - 09:48

Willy:

Beter laat dan nooit. Van harte gefeliciteerd met je mooie nieuwe leeftijd. Veel plezier daar en tot mindfeudse in Nederland WimLex ;-)

• 15 Februari 2013 - 21:52

Ada En Cor:

Anco nog gefeliciteerd van ons,
    En geniet er van we denken aan jullie en nog veel plezier

Ellen en Anco Post

Na in Europa te hebben gefietst, Italië, Engeland, Oostenrijk en Duitsland vonden we het tijd worden onze grenzen eens verder te verleggen. 2013 wordt het jaar dat we naar Nieuw Zeeland gaan! Op 24 januari vertrekken we. Op dit blog proberen we onze belevenissen met jullie te delen.

Actief sinds 12 Jan. 2013