Ommetje - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu Ommetje - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Ellen en Anco Post - WaarBenJij.nu

Ommetje

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Anco Post

12 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Whangarei

Na 2 dagen relatieve rust in Paihia zijn we weer op de fiets gestapt. Om de drukke weg te mijden, zijn we van de hoofdroute afgegaan en meer binnendoor. Dat hebben we geweten! Het was inderdaad rustiger, maar ook ontzettend zwaar. Maar het was het waard. Doordat we ook nog een afslag voorbij gereden waren, werd het ommetje nog wat langer.... Schitterend langs de Bay of Islands. Baai in (makkelijk...) baai uit (zwaar.....) maar wat was het genieten. Uiteindelijk kwamen we bij de Grote Oceaan uit en dat was ook weer adembenemend mooi. Kortom enorm genieten. We zijn in deze 3 weken maar vier andere fietsers tegengekomen, maar regelmatig steken mensen in campers hun duim omhoog als wij weer eens ergens tegenaan ploeteren. Vandaag een dagje rust in Whangarei.

• 13 Februari 2013 - 13:58

Dimar:

Jullie moesten eens weten hoe leuk en spannend het is om jullie te volgen. In ieder geval wel minder vermoeiend, het is wel schitterend wat jullie allemaal zien en meemaken.
    Sterkte en geniet er van.

Dimar

• 13 Februari 2013 - 14:33

Je Collega,s Van Plaat En Niet Van (fijn):

We wensen jou een hele fijne verjaardag toe ,wat wij missen zijn foto,s van ellen in wat luchtige kleding,
    niet die de waard tent van weleer.We hebben net carnaval gevierdt van daar deze gein het achol is hier mede debet aan, nog hele fijne dagen en veel plezier en de reis naar huis komt met rasse schreden dichter bij.

Groetjes van de drie pinten.

• 13 Februari 2013 - 19:03

Pa En Ma:

Aller eerst Anco van harte gefeliciteerd met je 48ste verjaardag Mooier kano hadden we niet kunnen ontvangen Wat was je mooi en lief (wat kan een mens veranderen)Nee hoor we zijn nog hartstikke blij met jou ,Ellen ook jij van harte met je mannetje Maken jullie maar een feestelijke dag van De traktatie houden we wel tegoed dus wees zuinig met de uitgave.Alle gekheid op een stokkige geniet nog maar lekker samen Hebben julie cadeautjes gekocht voor jullie verjaardag??Hier krijgen we weer sneeuw vanavond en de komende nacht je weet wel dat witte spul Lieve kinders geniet nog maar heel veel Tot de volgende keer Groetjes Pa en Ma

• 13 Februari 2013 - 19:47

Heleen Ekker:

Hallo jarige buurman!
    Van harte, en een hele leuke bijzondere verjaardag gewenst! Jullie zullen nu wel zo ong wakker worden, en je krijgt vast allemaal prachtige kado's van je vrouw. En anders vast veel kussen (-:
    Wat een prachtige foto's zie ik bij al jullie verslagen staan. Heel leuk om mee te kunnen lezen. Rein en ik vragen ons wel af over welke collega het gaat? Rein staat nu af te wassen, stuurt ook veel groeten en vraagt of jij/Anco al weet heeft van die baksteen op z'n motorkap (ja-ha, wat 'n humor heeft die man van mij).
    Heeeel veel plezier nog, en zoals gezegd een leuke dag vandaag. Lfs, de buurvrouw.

• 14 Februari 2013 - 06:44

Gea Regelink:

Hoi Anco, gefeliciteerd met je verjaardag. Wel heel bijzonder om je verjaardag aan de andere kant van de wereld te zitten op je verjaardag. Ook namens alle juryleden breng ik langs deze weg de felicitaties over. Geniet nog van de laatste weken in het mooie NZ op de fiets! Hartelijke groeten Gea